Ludmilla Siim: pealehakkamine ja entusiasm ei ole aastate jooksul kuhugi kadunud
vaata edasiMare Joonsalu: Pallas peabki oluline olema
vaata edasiMariina Mälk: nii palju huvitavat kunsti on, et ühe sarjaga ei saa kõigest ülevaadet anda
vaata edasiEvi Tihemets: mulle öeldi, et ERKIsse on nii raske saada, et ärgu ma üldse proovigu!
vaata edasiAiri Triisberg: kunstnikupalka ei tasu üle tähtsustada
vaata edasiMarge Monko: mul on hea meel, et kunstnikupalk ei jäänud vaid ühekordseks populistlikuks žestiks
vaata edasiTerje Ojaver: kunstnikuks olemine tähendab vastutustunnet nii oma töö kui ka teiste inimeste suhtes
vaata edasiAili Vint: ideed hõljuvad õhus, oska need ainult õigel ajal ja õiges kohas kinni püüda
vaata edasiTiina Abel: ideedest pole mul õnneks siiani puudust tulnud
vaata edasiIngrid Allik: “Tuleb olla ise avatud sellele, mis ahjust kätte saad.”
vaata edasiReet Varblane: Õpime rääkima ja kuulama
vaata edasiSirje Helme: „Me ei osanud keegi veel õieti meiligi saata, kui virtuaalreaalsus oli juba teema!”
vaata edasiSirje Runge: “Võtad “naise” ja paned “vana” otsa – sellega saad nii vägeva asja, teda pole enam mitte kellelegi vaja!”
vaata edasi„Praegu nimetame 1960ndate kunsti lihtsalt moodsaks kunstiks, kuid arvestades, et see kõik tuli kohe pärast Stalini aega, oli see midagi täiesti erakordset!“
vaata edasiJarõna Ilo: joonistamine muutus minu jaoks keeleks, milles saan end vabalt ja selgelt väljendada
vaata edasiTiiu Talvistu: “Alati on hea, kui on, millele vastanduda - kui kõik takka kiidavad, on ilmselt midagi valesti!”
vaata edasiSoome uudised: Kimmo Modig
vaata edasiPerformance-kunsti ABC
vaata edasiKadi Estland Guggenheimi muuseumi näitustest
vaata edasiVeebinäitus "Body Anxiety"
vaata edasiOlga Temnikova kommenteerib Magnus Reschi "Management of Art Galleries"
vaata edasi