
Ludmilla Siim: pealehakkamine ja entusiasm ei ole aastate jooksul kuhugi kadunud
vaata edasi
Mare Joonsalu: Pallas peabki oluline olema
vaata edasi
Mariina Mälk: nii palju huvitavat kunsti on, et ühe sarjaga ei saa kõigest ülevaadet anda
vaata edasi
Evi Tihemets: mulle öeldi, et ERKIsse on nii raske saada, et ärgu ma üldse proovigu!
vaata edasi
Airi Triisberg: kunstnikupalka ei tasu üle tähtsustada
vaata edasi
Marge Monko: mul on hea meel, et kunstnikupalk ei jäänud vaid ühekordseks populistlikuks žestiks
vaata edasi
Terje Ojaver: kunstnikuks olemine tähendab vastutustunnet nii oma töö kui ka teiste inimeste suhtes
vaata edasi
Aili Vint: ideed hõljuvad õhus, oska need ainult õigel ajal ja õiges kohas kinni püüda
vaata edasi
Tiina Abel: ideedest pole mul õnneks siiani puudust tulnud
vaata edasi
Ingrid Allik: “Tuleb olla ise avatud sellele, mis ahjust kätte saad.”
vaata edasi
Reet Varblane: Õpime rääkima ja kuulama
vaata edasi
Sirje Helme: „Me ei osanud keegi veel õieti meiligi saata, kui virtuaalreaalsus oli juba teema!”
vaata edasi
Sirje Runge: “Võtad “naise” ja paned “vana” otsa – sellega saad nii vägeva asja, teda pole enam mitte kellelegi vaja!”
vaata edasi
„Praegu nimetame 1960ndate kunsti lihtsalt moodsaks kunstiks, kuid arvestades, et see kõik tuli kohe pärast Stalini aega, oli see midagi täiesti erakordset!“
vaata edasi
Jarõna Ilo: joonistamine muutus minu jaoks keeleks, milles saan end vabalt ja selgelt väljendada
vaata edasi
Tiiu Talvistu: “Alati on hea, kui on, millele vastanduda - kui kõik takka kiidavad, on ilmselt midagi valesti!”
vaata edasi
Soome uudised: Kimmo Modig
vaata edasi
Performance-kunsti ABC
vaata edasi
Kadi Estland Guggenheimi muuseumi näitustest
vaata edasi
Veebinäitus "Body Anxiety"
vaata edasi
Olga Temnikova kommenteerib Magnus Reschi "Management of Art Galleries"
vaata edasi