Rebeka Põldsam: Miks ei ela Baltikumis suuri kunstnikke?
vaata edasiIvor Stodolsky & Marita Muukkonen: Liigume eraldi koos. Ohustatud Kunstnikud inimõiguste ja kunsti teeristil
vaata edasiAnna Novikov: Uusrahvusluse visuaalne keel: Ida- ja Kesk-Euroopa ning Kesk-Aasia rahvuspatriootiline mood
vaata edasiPaul O’Neill "Kuratoorne pööre: praktikast diskursuseni"
vaata edasiLabidameetod: arheoloogiline kujutlusviis kunstis
vaata edasiPaul B. Preciado: Barokne tehnopatriarhaat
vaata edasiHanna Hurr. Silvia Federiciga teed rüüpamas
vaata edasiElvia Wilk: Ei mingeid vabandusi enam
vaata edasiMårten Spångberg: Mis juhtus? Sherlock Holmes ja muuseumitants
vaata edasiMAJA ĆIRIĆ: "Sõnastamata kuritarvitamine. Kriitiline pilk kuraatori külalislahkusele"
vaata edasiQuinn Latimer: Märgid, helid, metallid, põlemised ehk lugeja ökonoomika
vaata edasiAnastasiia Fjodorova: Spordirõivaste radikaalne ja praktiline potentsiaal kaasaegse kunsti teenistuses
vaata edasiJolanka Boeke „4. – 6. juuni 2009”
vaata edasiMcKenzie Wark: "Talveune geopoliitika"
vaata edasiTracy Jeanne Rosenthal: Riistapildi teooria suunas
vaata edasiBen Davis: Kunst peab valima: kas õppida Donald Trumpi võidust või leppida enda tähtsusetusega
vaata edasiIntervjuu Dara Birnbaumiga. Barbara Schröder ja Karen Kelley
vaata edasiCoco Fusco "Kultuuridevaheliste performance’ite teine ajalugu"
vaata edasiIngeborg Harms: Crystal Mesh. Eksistentsiaalsed kujundid tänapäeva moes
vaata edasiAndrew Berardini: "Kuidas olla ebaprofessionaalne kunstnik"
vaata edasiAndmetsunami. Laura Poitras, Trevor Paglen, Hito Steyerl ja teised räägivad Whitney muuseumis jälitustehnoloogiast
vaata edasiFranco ‘Bifo’ Berardi „Irooniline eetika”
vaata edasiOrit Gat „Mida teha pärast näitust?"
vaata edasiArtur Žmijewski "Unustage hirm"
vaata edasiJohn Rapko "Kujundus ei jää selliseks - ehk miks kuraatorid nii räägivad"
vaata edasi